NewsDecember 15, 2005 12:20 AM ET5,898 views

Morbid Angel, Behemoth, Krisiun, etc. tour

Morbid Angel, Behemoth, Krisiun, and Despised Icon will be touring North America together next spring. Here's the latest schedule (more dates will be announced): 4/2 Fort Lauderdale, FL @ Culture Room 4/5 Atlanta, GA @ The Masquerade 4/6 West Springfield, VA @ Jaxx 4/7 Poughkeepsie, NY @ The Chance 4/8 Worcester, MA @ The Palladium 4/9 New York City, NY @ BB Kings Blues 4/11 Montreal, QUE @ Medley 4/11 Toronto, ONT @ The Opera House 4/13 Cleveland, OH @ Peabody's 4/14 Mokena, IL @ The Pearl Room 4/15 St. Paul, MN @ Station 4 4/18 Seattle, WA @ El Corazon 4/19 Portland, OR @ Roseland Theater 4/20 San Francisco, CA @ The Pound 4/21 San Francisco, CA @ The Pound 4/22 Santa Ana, CA @ Galaxy Theater 4/23 Los Angeles. CA @ Key Club 4/24 Tempe, AZ @ Marquee Club 4/25 Albuquerque, NM @ Sunshine Theater 4/26 Denver, CO @ Ogden Theater 4/28 El Paso, TX @ The Zone 4/29 San Antonio, TX @ White Rabbit 4/30 Corpus Christi, TX @ The Ballroom 5/1 Houston, TX @ Engine Room

33 comments

Post Comment

senorscarlet 12/14/2005 9:24:06 PM

MORRRBIIIIIDDDDD


notorious_dob 12/14/2005 9:24:58 PM

2nd view second post


horny_internet_guy 12/14/2005 9:26:00 PM

you guys are quick


sloppyg 12/14/2005 9:32:00 PM

wtf is that shit, no wisconsin!??!!?


killemo 12/14/2005 9:32:15 PM

21st view fourth post


SeveredlnTwo 12/14/2005 9:33:54 PM

Despised Icon > Every other band on this tour


heiks 12/14/2005 9:51:16 PM

^^^^ are you fckin serious??? have u ever heard Morbid Angle and Behemoth...your a retard.


Fetus_Puncher 12/14/2005 10:00:47 PM

Definately will be there.


Selvin 12/14/2005 10:01:37 PM

Sweeeeeet.


kenwregget 12/14/2005 11:51:04 PM

Chances are he'll probably get his parents money to see DI, buy all their merch, then go home satisfied. ROT.


theguyfromcameo 12/15/2005 12:32:24 AM

i might go to this...


natexnathan 12/15/2005 12:57:21 AM

sweet deal. now if this doesnt have at least a thousand views and 30 comments. i know that lambgoat really is interested in as i lay dying and ETID. bitch about them. yet say anything about a real metal show.


shredmyaxe 12/15/2005 1:55:25 AM

Strongly considering going on 4/24.


cryptic_slaughter 12/15/2005 2:09:20 AM

sick tour, those guys in despised icon are lucky to be on it


forumdrama 12/15/2005 3:05:00 AM

fck this tour for not coming close to KC. You're gonna be in Denver the 26th, then El Paso the 28th? KC could easily be fit in there the 27th. At least Nile, Hypocrisy, and Decapitated are gonna be here in Jan.


xsamx 12/15/2005 3:09:21 AM

heavy tour.


carrion 12/15/2005 3:47:57 AM

Something That Kills People better be playing 4/24


strongarm 12/15/2005 3:55:06 AM

OMG. LOL. Totally. Like.OMG. LOL!!! HEHE..This tour is amazing. I 'll suck off every band on this tour- ALL LAMBGOAT


anaturaldisaster 12/15/2005 4:19:12 AM

fcking serious tour, will be there 4/11.


darkexhorror 12/15/2005 5:11:21 AM

METAL. great tour!


LordofChaos 12/15/2005 9:00:13 AM

Already there! GOOD fckING TIMES!


mattmyblood 12/15/2005 9:23:56 AM

no philly date. damn


LordofChaos 12/15/2005 9:49:25 AM

Hey "strongarm", Hot Topic called and said stick with the ETID and Bleeding Through pages!


xtroyx 12/15/2005 10:04:56 AM

great tour. hope it's not too pricey..


fvckyouyoufvckingfvck 12/15/2005 11:08:51 AM

Finally something worthy of my comments. Oh yeah. This concert is gonna blow your fcking head off and shit down your neck. Will defintely be there 4/24.


ohiokillsyou 12/15/2005 12:31:41 PM

Despised Icon is fcking terrible. Will be showing up late so I don't have to sit through them.


onemanfistfight 12/15/2005 12:45:13 PM

4/13 Cleveland, OH @ Peabody's...very possible.


saw_in_your_colon 12/15/2005 1:52:40 PM

i'd go on 4/8, but i'd seriously only want to see morbid angel.


xsongsofselfx 12/15/2005 2:35:21 PM

despised icon > morbid angel | morbid angel < poop.


Strongarm 12/15/2005 3:00:03 PM

^^Exactly. Oh, and hey "LOC", that joke's getting a little old now man. I laughed the first time around, but now it's time for u to come up with some new material. Start spreading rumors that I like Atreyu or something equally shitty.


LordofChaos 12/15/2005 5:12:58 PM

^^ sure thing!


Dave2112 12/16/2005 10:20:07 AM

This looks good. I wish I didnt have to sit through Krisiun.


master_of_profits 2/14/2008 5:17:42 AM

this tour was fcking awesome. saw the illinois show and the tempe show. drank some beers and jaeger with behemoth in tempe. it was pretty damn cool.





Related News