NewsMarch 16, 2022 12:25 PM ET5,987 views

Limp Bizkit announce spring U.S. tour

Limp Bizkit will hit the road next month for the 'Still Sucks Tour'

Limp Bizkit will return to the road this April for their month-long "Still Sucks Tour." The trek will kick off on April 28 in the band's native Florida and wrap up a month later in Ontario, Canada. Support will be provided by Wargasm UK along with $not, Dying Wish, Scowl, and Yung Gravy on select dates.

Here's the current itinerary:

dates w/ $not, Wargasm UK, Scowl
4/28 Tampa, FL @ Hard Rock Live w/ 
4/30 Hollywood, FL @ Hard Rock Live
5/3 Norfolk, VA @ Chartway Arena
5/4 Roanoke, VA @ Berglund Center
5/6 Atlantic City, NJ @ Hard Rock Casino
5/7 Wilkes-Barre, PA @ Mohegan Sun Arena at Casey Plaza
5/10 Lowell, MA @ Tsongas Center
5/12 Uncasville, CT @ Mohegan Sun Arena
5/13 New York, NY @ Madison Square Garden
5/15 Baltimore, MD @ Chesapeake Employers Insurance Arena

dates w/ Yung Gravy, Dying Wish, Wargasm UK
5/18 Youngstown, OH @ Covelli Centre
5/19 Saginaw, MI @ The Dow Event Center
5/21 Gary, IN @ Hard Rock Casino
5/22 Green Bay, WI @  Resch Center
5/24 Kansas City, MO @ Cable Dahmer Arena
5/26 Loveland, CO @ Budweiser Events Center

dates w/ Dying Wish, Wargasm UK
5/28 Las Vegas, NV @ The Theater at Virgin Hotels Las Vegas
5/29 Reno, NV @ Reno Events Center
5/31 Ontario, CA @ Toyota Arena

Search for tours coming to your city here.

88 comments

Post Comment

anonymous 144 days ago

LOL @ Dying Wish.


anonymous 144 days ago

dying wish will be cancelled soon for inappropriate behavior towards fred


anonymous 144 days ago

Worst support acts I've ever seen opening a tour


anonymous 144 days ago

LOL @SCOWL TOO!


anonymous 144 days ago

Emmure should actually be on this


anonymous 144 days ago

Bizkit is really broke if they have dying wish and Scowl to open for them


easyhateoven 144 days ago

dang. no atlanta dates


anonymous 144 days ago

not the snot i remember


lurkcity 144 days ago

I am stoked


anonymous 144 days ago

Limp Bizkit really nailed it with these openers, I'm sure there's a big push to stand behind security barriers and crummy female-fronted hardcore bands play arenas.


anonymous 144 days ago

Cancel lambgoat


anonymous 144 days ago

When I first saw $not, I thought this post was dated back to '97 or some shit and was talking about the Lynn Strait band


anonymous 144 days ago

The people on here can talk all the shit they want. But I'm 21 and these supporting acts, I know and like all of them. Weird to think dudes in Limp Bizkit be listening to the same stuff as me.


anonymous 144 days ago

LOL at playing Gary Indiana


anonymous 144 days ago

anonymous 1 hour ago LOL @SCOWL TOO! Scowl is awesome and their singer is a hottie.


anonymous 144 days ago

"still sucks tour" it's like Primus, except it's not a running joke


anonymous 144 days ago

would've went ironically if the yung gravy and dying wish show was in my area but no care


anonymous 144 days ago

Madison Square Garden? Uhhh yeah...in 1998. What idiot at MSG booked that. Unless it's at The Theater which is 5000 capacity & even that is too big for them. Their last NYC play was supposed to be 1200 capacity Irving Plaza last August 13th but it was cancelled. So they magically blew up to 1996-2006 bigness again? Nope. 'Guaranteed Scowl isn't playing there or any of the arenas but they did pay very good money to be on this tour what else? Love the singer's wannabe Steve Nick's getup 😂


anonymous 144 days ago

LOL @ washed up Limp Bizkit playing much bigger venues than in their prime Turnstile who need Ceremony & Citizen to sell out venues.


anonymous 144 days ago

LOL @ washed up Limp Bizkit playing much bigger venues than in their prime Turnstile who need Ceremony & Citizen to sell out venues.


anonymous 144 days ago

$not??? WTF??


anonymous 144 days ago

Trump voters just creamed their pants.


anonymous 144 days ago

All three openers have women fronting them...hmmm...Fred Durst was always a gentleman towards women right? 🤔 Tour will set a record for most disgusting heckling & catcalling of women bet.


anonymous 144 days ago

LOL @ washed up Limp Bizkit playing much bigger venues than in their prime Turnstile who need Ceremony & Citizen to sell out venues. The Turnstile troll aka Vogel simp is back! Yes, Limp Bizkit, who sold like 25 million records some how, is a bigger band than Turnstile or any other hardcore band ever. Now please go back to breaking down in excruciating detail how much Scott Vogel makes from playing VFW halls.


anonymous 144 days ago

Durka durka mohamed jihad >:( aluha mohamed bakala puk durk durka O: durka sherpa sherpa :D


anonymous 144 days ago

Ozone dallas hardcore here: yoo we dont like pussy


anonymous 144 days ago

Momentum singer here: ahaa i take my gun on tour like a f*ckin bitch i am cuz i cant fight for shit i love dickriding oldheads in california.


anonymous 144 days ago

Right - YOU'RE back. YOU'RE the troll who rambles on and on and on about Scott Vogel, Terror, (I mentioned neither you did "simp"), Turnstile etc. Cuz you pounce on every comments section about anything remotely connected to hardcore. You just can't wait until evening to pretend to be someone bashing YOU. You just can't help yourself. 25 million copies 15+ years ago & before mostly.


anonymous 144 days ago

Momentum singer here: ahaa i take my gun on tour like a f*ckin bitch i am cuz i cant fight for shit i love dickriding oldheads in california. >>> He is a little bitch. Then again he is 5'4" so...


anonymous 144 days ago

I bet that Gary Indiana show goes harder than all of them lolz


anonymous 144 days ago

^^^ Yeah ok. You still the murder capital of the Midwest?


anonymous 144 days ago

Will Dying Wish ever be canceled? Nah. White feminist can't be canceled.


anonymous 144 days ago

lol at anons fighting anons


anonymous 144 days ago

That Sag Nasty show in MI is gonna be a real "who's who".


dayman 144 days ago

It stinks!!!


anonymous 144 days ago

^^^ You have me thinking Dag Nasty 😂😂😂


anonymous 144 days ago

Zulu here, Abolish this one


anonymous 144 days ago

Code Orange's MGR here, I am a little upset that you did not accept our buy-on offer. It's all good since we have another offer in with Vogel


anonymous 144 days ago

Ontario CALI fool


anonymous 144 days ago

The openers are all female-fronted bands...touring with Fred Durst. Yikes! Madi from Year Of The Knife must simultaneously grumbling about how YOTK wasn't selected for this tour & thinking Fred Durst booked the openers only cuz they're all female-fronted and/or have women in them. T-Minus how many hours or days until Sunny Singh tells everyone to check out his videos of Dying Wish & Scowl then support his Patreon or support it to gain access to those vids. He never just gives his congratulations.


anonymous 144 days ago

Dying wish and scowl just outed themselves as fake woke feminist acts. They are going out with a band who has a mega hit called 'Nookie' which pretty much degrades women. They also have several other songs that are misogynist in nature. This is a band who rallied women to take off their clothes from the stage and most of their fan base is dude bros from the 90s. Also wtf is limp bizkit thinking? None of these bands draw. It is either a money thing where they can get away giving these bands next to nothing every night or the SAME management putting together the package for the most yield on investment financially for LB and the most about it exposure to a new fan base for the feminist hoe bands.


anonymous 144 days ago

Emma from dying wish here! Just seeing if there is anyone else I can use as a stepping stone and pawn it off as hard work!


anonymous 144 days ago

^^^ clearly, you didn't understand that "[doing] it all for the nookie" means being an ALLY!


anonymous 144 days ago

Man if my band fell off that bad I'd be too embarrassed to play anymore


anonymous 144 days ago

They should all wear hats with their name in it just to help me out.


anonymous 144 days ago

Nookie isn't derogatory towards women. Keep reaching. Durst acknowledged years ago that most their fans were idiot jocks, the same people who bullied him growing up. Keep reaching


anonymous 144 days ago

Durst personal security is DMS . no joke


anonymous 144 days ago

Lol are these the same guys that canceled last time because they didn't want to get blown off the stage by Spiritbox?!


anonymous 144 days ago

anonymous 3 hours ago lol at anons fighting anons Random guy - "You're an idiot" The Scott Vogel guy - NO YOU'RE AN IDIOT!!!


anonymous 144 days ago

all of those openers suck. way tu go bisquick!


anonymous 144 days ago

anonymous 35 minutes ago Lol are these the same guys that canceled last time because they didn't want to get blown off the stage by Spiritbox?! Spiritbox isn't even very good live.


anonymous 144 days ago

lurkcity 6 hours ago I am stoked You and every other retard in those shitty cities


anonymous 144 days ago

None of these bands draw. It is either a money thing where they can get away giving these bands next to nothing every night or the SAME management putting together the package for the most yield on investment financially for LB and the most about it exposure to a new fan base for the feminist hoe bands. >> Bingo except exposure for the openers because no way Limp Bizkit fans will become fans of these bands cuz they're what they are. These people wanna see LB & that's it. You will not see LB fans show up at Dying Wish, Wargasm UK, or Scowl shows no way. They didn't show up at hardcore shows in the 90s or 00s (better decades for HC than the 10s & 20s) why would they show up now at age 40 & up mostly? I find it curious if not suspicious that Fred is some quasi-born feminist or just a supporter of women in music - his history doesn't show that possibility (quite the contrary.) I predict ugly behavior by their fans towards the openers & if it happens what's Fred gonna do?


anonymous 144 days ago

It is at least strange that Fred has chosen nothing but female-fronted bands for the undercard considering his history of misogyny & utter disregard for his fans in general. The song Nookie (degoratory yeah to the idiot who said it wasn't & FOH if any of you tell me you sling around that word around your mother, sister, aunt, girlfriend, wife etc.) but how bout Fred egging on the crowd which led to a girl getting killed? Woodstock 99 folks. As for Fred himself you can't teach an old dog new tricks. If you can it is highly unlikely. That crowd is gonna be brutal to any openers but to these bands? Like chum for sharks.


anonymous 144 days ago

lol at anons fighting anons Random guy - "You're an idiot" The Scott Vogel guy - NO YOU'RE AN IDIOT!!! >> Same guy (you.)


anonymous 144 days ago

Dying wish and scowl just outed themselves as fake woke feminist acts. >> I'm with you & don't take this as me slamming you but you assume these bands are woke feminist acts simply because they are fronted by women when they're not. These are not the women of the 90s - Bikini Kill, riot grrrls etc. Bikini Kill then & now would tell Limp Bizkit to go fuc k themselves if LB offered them a tour. Dying Wish & Scowl are selective feminists. If a band Scowl wasn't down with acted badly towards women Scowl would call them out. Scowl wouldn't say sh it if it was Drain or Sunami. Don't automatically think ALL women in bands care about Limp Bizkit's past when they not only don't care about all the disgusting stuff in THEIR OWN MUSIC but if they do they don't hold their friends' bands to the same standard. I expect LB's crowd to be as disgusting towards women as they were in the 90s & 00s if not more.


anonymous 144 days ago

Congrats to Dying Wish, genuinely happy for them. Regardless of how ridiculous Limp Bizkit is, they're going to have fun on this tour.


anonymous 144 days ago

Are you dumb kid? Why would I say nookie in front of my grandmother? Have you even heard the song? It is about a man humiliating himself and doing so willingly


anonymous 144 days ago

^^^ Dude STFU & GTFO with that BS. Nice revisionist history.


anonymous 144 days ago

I hope Durst gets to smash the scowl singer


anonymous 144 days ago

Keep ROLLING ROLLING ROLLING


anonymous 144 days ago

Bikini Kill couldn't afford the tickets to Limp Bizkit's arena shows; then or now.


anonymous 144 days ago

I'm with you & don't take this as me slamming you but you assume these bands are woke feminist acts simply because they are fronted by women when they're not. These are not the women of the 90s - Bikini Kill, riot grrrls etc. Bikini Kill then & now would tell Limp Bizkit to go fuc k themselves if LB offered them a tour. Dying Wish & Scowl are selective feminists. If a band Scowl wasn't down with acted badly towards women Scowl would call them out. Scowl wouldn't say sh it if it was Drain or Sunami. Don't automatically think ALL women in bands care about Limp Bizkit's past when they not only don't care about all the disgusting stuff in THEIR OWN MUSIC but if they do they don't hold their friends' bands to the same standard. I expect LB's crowd to be as disgusting towards women as they were in the 90s & 00s if not more. Shut the f*ck up. Who are you always preaching to with these 5 paragraphs posts? You aren't insightful or knowledgeable in any way. Just constant bs


anonymous 144 days ago

Is Dying Wish exclusively opening for bands that they have trashed their entire lives or what? So much for all that selective female woke activism there Emma. It's all about the Nookie and that new age metalcore d*ck you love to s*ck but bash online constantly.


anonymous 144 days ago

Shut the f*ck up. Who are you always preaching to with these 5 paragraphs posts? You aren't insightful or knowledgeable in any way. Just constant bs >>> I'm not preaching & don't read what I post since you don't like it, dic kwad. Sorry not sorry your peabrain is so trained to read no more than 140-280 characters you can't read beyond that.


rick_tocchet 144 days ago

All female fronted 'hardcore' bands f*cking suck. Except Walls of Jericho they did it first and the best. The rest can go vanflip off of a steep road out in West Virginia where you are guaranteed a shitty rescue attempt by local authorities.


anonymous 144 days ago

Why?


anonymous 144 days ago

5 paragraph person above probably bated to Moby in that Woodstock doc. Imagine in 2022 STILL talking sh!t about LB, please just get over it you whiny sad pathetic PC warriors. Weird openers (no hate) but I can see alot of you are bored or pressed lmao. I love how everyone ignores the SoundCloud rappers & goes straight for the female fronted bands, hahaha stay trashy u miserable incels I hope your brain rots. Oh & fvck Limp Bizkit cause they're better than your band


anonymous 144 days ago

no Vended no care


anonymous 144 days ago

"No atlanta date?" That's because no one shows up to anything in Atlanta besides out of state people. Y'all suck.


anonymous 144 days ago

I thought limp bizkit would be the one band all the lambgiat commenters would be able to come together and make fun of together but I was wrong lmao


anonymous 144 days ago

paragraph person above probably bated to Moby in that Woodstock doc. Imagine in 2022 STILL talking sh!t about LB >>> Imagine still defending LB & wishing Fred Durst would fuc k you in 2022 (you.) Moby & Woodstock is your speed cuz why would you pick him & that concert of all artists & concerts. Keep fantasizing. PC warriors yeah thing is I'd say it to your stupid face & watch you do nothing as bout it save him & haw like you're doing here. Limp Bizkit was/is/always will be garbage. They will most likely cancel this tour due to lack of ticket sales. Madison Square Garden? Too big even the Theater there is too big 1999 is long gone. Pearl Jam is playing MSG's arena in September so no way LB is playing it, too, Pearl Jam smokes LB in every way (music, lyrics, sales, awards etc.)


anonymous 143 days ago

So, basically the openers are the 4 highest bidders of the 7 bands that would actually want to buy on a tour with Limp Bizkit. Code Orange and Emmure should be on this.


anonymous 143 days ago

Imagine still defending LB & wishing Fred Durst would fuc k you in 2022 (you.) Moby & Woodstock is your speed cuz why would you pick him & that concert of all artists & concerts. Keep fantasizing. PC warriors yeah thing is I'd say it to your stupid face & watch you do nothing as bout it save him & haw like you're doing here. Limp Bizkit was/is/always will be garbage. They will most likely cancel this tour due to lack of ticket sales. Madison Square Garden? Too big even the Theater there is too big 1999 is long gone. Pearl Jam is playing MSG's arena in September so no way LB is playing it, too, Pearl Jam smokes LB in every way (music, lyrics, sales, awards etc.) Yet you keep coming here every day to write 5 paragraph meltdowns about them.


anonymous 143 days ago

^^^ And you know someone paid to have these sh it bands open & you saying the word "open" instead of "support" is no accident. None of them are support. A minimally competent booking agent would choose the biggest club headliner as support e.g. Suicidal Tendencies supporting Queensryche on the Operation: Mindcrime tour. Both bands won: QR played to ST's crowd & vice versa & both gained fans. You book the biggest club headliner to add to the tour gross & headliner fanbase & to hopefully turn the support into an arena headliner for your own club headliners. Limp Bizkit just wants bands to take up enough time so that everyone will be there to see them. These bands add nothing to LB & no way these bands are gaining LB fans.


anonymous 143 days ago

Yet you keep coming here every day to write 5 paragraph meltdowns about them. >> Oh look everyone it's the wackjob who constantly rambles about Scott Vogel, Terror, Turnstile, Danzig & now Limp Bizkit pretending to be someone else chiding him. It's gotta be you yet again cuz you always post in comments about anything hardcore related or in the case of these comments hardcore adjacent. You even go so far as to come back right away to throw people off but all of us are on to you.


evil_hero 143 days ago

how empty will that MSG date be


anonymous 143 days ago

How much would Vogel want to open this?


anonymous 143 days ago

Scott Vogel is not viewed as the adult in ANY room, especially when he is around men without tattoos and careers. Shut up about him.


anonymous 143 days ago

anonymous 16 minutes ago Yet you keep coming here every day to write 5 paragraph meltdowns about them. >> Oh look everyone it's the wackjob who constantly rambles about Scott Vogel, Terror, Turnstile, Danzig & now Limp Bizkit pretending to be someone else chiding him. It's gotta be you yet again cuz you always post in comments about anything hardcore related or in the case of these comments hardcore adjacent. You even go so far as to come back right away to throw people off but all of us are on to you. Not enough paragraphs, dummy. We need more.


anonymous 143 days ago

how empty will that MSG date be >>> That sh it can't possibly be in the arena, it's probably in "The Theater" & even that's too big. They cancelled a show at 1200 capacity Irving Plaza last August, now they're playing a room at least four times bigger? Makes no sense.


anonymous 143 days ago

Oh look everyone it's the wackjob who constantly rambles about Scott Vogel, Terror, Turnstile, Danzig & now Limp Bizkit pretending to be someone else chiding him. It's gotta be you yet again cuz you always post in comments about anything hardcore related or in the case of these comments hardcore adjacent. You even go so far as to come back right away to throw people off but all of us are on to you. "All of us" f*cking lol. I am far from the only person that makes fun of the dumb shit you are constantly spewing here. Everyone knows its you when you post and no one likes you. Stop posting forever.


anonymous 143 days ago

Not coming back to play at the Sunoco in Dayton? I guess that was a secret show, it could happen again!


anonymous 143 days ago

All of us" f*cking lol. I am far from the only person that makes fun of the dumb shit you are constantly spewing here. Everyone knows its you when you post and no one likes you. Stop posting forever >> You are far from the only person who makes fun of the dumb shit YOU spew on here cuz you create all the people who pile on YOU. And of course it has to be you cuz you constantly post on here with your BS. Get some new material. You're a clown & everyone on here knows it. Drink Drano.


anonymous 143 days ago

I guess the openers haven't heard about the Woodstock 99 rape rally?


anonymous 143 days ago

I thought the feminists of the 90s cancelled Fred durst for all the rapes and destruction that happened at Woodstock 99 already now he's got feminist hardcore bands opening for his cringey rap metal band. What a time to be alive lmaaaoo hardcore kids are hilarious


anonymous 142 days ago

Imagine thinking Limp Bizkit promotes rape. All of you are beyond stupid. Absolute losers


anonymous 141 days ago

You know what time it is





Related News