NewsOctober 13, 2011 11:10 AM ET5,632 views

Full Blown Chaos, Rose Funeral, Battlecross tour

Full Blown Chaos will team up with Rose Funeral, Battlecross, and Diamond Plate for a fall run. Initial dates are as follows (with a few additions forthcoming): 11/11 Trenton, NJ @ Championships 11/12 Towson, MD @ The Recher Theater 11/13 Fayetteville, NC @ The Rock Shop 11/15 Spartanburg, SC @ Ground Zero 11/16 Atlanta, GA @ The Masquerade 11/17 Nashville, TN @ The Muse 11/19 Oklahoma City, OK @ Big Papa's Pourhouse 11/20 Ft. Worth, TX @ Tomcats West 11/22 St Louis, MO @ Fubar 11/24 Minneapolis, MN @ First Ave 11/25 Des Moines, IA @ House of Bricks 11/26 Chicago, IL @ Reggies 11/27 La Crosse, WI @ The Warehouse 11/28 Joliet, IL @ Mojoes 11/29 Louisville, KY @ Keswick Club 12/1 Wheeling, WV @ Yesterdays 12/2 Greensburg, PA @ 42nd street Rockclub 12/3 Buffalo, NY @ Sonic Indian 12/4 Albany, NY @ Bogeys

17 comments

Post Comment

nodicksinthepit 10/13/2011 8:13:07 AM

WHAT THE fck. THIS DOESNT MAKE SENSE. first post.

curse 10/13/2011 8:20:52 AM

Who booked this shit? Chicago to La Crosse, 5 hours north, La Crosse to Joliet 4.5 hours south. I hope these dudes rideshare for the sake of saving a couple $100 a day on fuel.

complete_bore 10/13/2011 8:56:23 AM

who is going to go see this bullshit on thanksgiving?

LoydChristmas 10/13/2011 9:12:23 AM

cant believe bands that dont make thousands for their guarantee are even still touring right now.

impendingdouche 10/13/2011 9:26:28 AM

hahaha. FBC is Ironclad's best band..pathetic. Rose Funeral is Metal Blades worst. FAIL FAIL FAIL

nashvegas 10/13/2011 9:56:15 AM

your right, that chicago, la crosse, and then joliet dates don't make sense.. who booked this?

BlindBubbaCheeks 10/13/2011 10:03:11 AM

complete_bore 10/13/2011 8:56:23 AM who is going to go see this bullshit on thanksgiving? --- Who's going to see this the 9 shows prior or after?...

needssalt 10/13/2011 11:54:07 AM

singer of FBC chose the bands, thought the opener was called dinner plate

polepatrol 10/13/2011 1:47:15 PM

Whoever posted this is a severe pole smoker, the venue in Buffalo is Broadway Joes not Sonic Indian, moron

pineapplevagina 10/13/2011 2:16:05 PM

Oh noez, a typo involving venues! It's the end of the world!

EmmureLover4Lyfe 10/13/2011 3:02:01 PM

pineapplecrease 10/13/2011 2:16:05 PM Oh noez, a typo involving venues! It's the end of the world!

Chicken_gang_bang 10/13/2011 7:11:36 PM

Do you smell what the rock is cooking?

Angry_Promoter 10/14/2011 3:59:42 AM

hahahaha, ignored that email. Thank god I'm not doing this shit package.

big_metal_al 10/14/2011 8:51:54 AM

heh so many lols here and so many shitty remarks i can make, but i'll just keep it simple by saying this tour will obviously fail.

dutch 10/14/2011 3:14:36 PM

Glad you didn't book it to Hahahah you prolly book at some dive bar that nobody would wanna play at lmao FAIL internet losers

garbXedge 10/14/2011 6:25:51 PM

This might be blasphemous, but I actually dig the new Rose Funeral....it's better/different than their othet efforts, a lot more death/legit metal as opposed to constant blast beats/chug parts

xbrokebackmountainx 10/15/2011 8:50:40 PM

since when was full blown chaos still together




Related News

THE VANFLIP PODCAST
THE VANFLIP PODCAST
#150 Simon Marinate of Tracheotomy

THE VANFLIP PODCAST
THE VANFLIP PODCAST
#110 Mikael Stanne of Dark Tranquillity/The Halo Effect