NewsMay 26, 2008 12:14 PM ET9,732 views

Emmure, A Life Once Lost, Veil Of Maya tour

Emmure, A Life Once Lost, Tony Danza Tapdance Extravaganza, and Veil Of Maya will hit the road in late-June for a five-week tour. Here you go: 6/29 Baltimore, MD @ Ottobar 6/30 Danville, VA @ Plan B 7/1 Charlotte, NC @ Tremont Music Hall 7/2 Wilmington, NC @ Soapbox 7/3 Charleston, SC @ The Oasis 7/4 TBA 7/5 Mobile, AL @ The Sound Room 7/6 Montgomery, AL @ Off The Wagon 7/7 Memphis, TN @ SPOM (Memphis Skatepark) 7/8 Little Rock, AR @ Vinos 7/10 Wichita, KS @ Eagles Lodge 7/11 Joplin, MO @ The Foundry 7/12 Columbia, MO @ The Blue Note 7/14 Ft. Collins, CO @ Aggie Theatre 7/15 Colorado Springs, CO @ Black Sheep 7/16 Casper, WY @ American Legion Hall 7/17 Rapid City, SD @ Imperial Inn w/ August Burns Red 7/18 LaCrosse, WI @ Warehouse 7/19 Buffalo, MN @ The Vault 7/20 West Dundee, IL @ Clearwater Theatre 7/21 Des Moines, IA @ Vaudeville Mews 7/22 Creve Coeur, IL @ Creve Coeur VFW 7/23 Grand Rapids, MI @ The Intersection 7/24 Dayton, OH @ The Attic 7/25 Lake Station, IN @ Lake Station Eagles 7/26 Indianapolis, IN @ The Rooftop 7/27 Toledo, OH @ Frankies 7/28 Charleroi, PA @ Club Octane 7/29 Buffalo, NY @ Xtreme Wheels 7/31 Huntington, WV @ Monkey Bar 8/1 Louisville, KY @ Uncle Pleasants 8/2 Milwaukee, WI @ Robot Mosh

50 comments

Post Comment

twadorno 5/26/2008 9:26:59 AM

disgusting.

twadorno 5/26/2008 9:27:20 AM

also, first post.

face 5/26/2008 9:31:21 AM

is emmure actually headlining this whole shit? thats pretty sad.

heybrother 5/26/2008 9:51:35 AM

emmure fcking sucks. suuuuucks.

j33bus 5/26/2008 10:06:58 AM

wow. what a shit fcking tour.

xmp5kx 5/26/2008 10:10:12 AM

BIG CITY tour 2008!

_mapexdrummer_ 5/26/2008 10:17:53 AM

ALOL really stooped from where they used to be about 4 years ago. fcking gays.

pancakes 5/26/2008 10:25:17 AM

ha awesome

SEAMAN 5/26/2008 10:46:26 AM

veil of maya > other 3 bands combined

municipalgayste 5/26/2008 10:53:24 AM

not a single good band on this tour. i feel bad for anyone who will actually pay to get into this.

BIGTAKEOVER 5/26/2008 11:03:40 AM

i would attend for ALOL/tony danza. fck emmure. seriously. I can't believe ALOL allowed this shit to happen TWICE. first suicide silence, then emmure

cfv 5/26/2008 11:22:41 AM

Buffalo mn? Lolz didn't know they had any venues there. Oh yeah shit tour D=.

papasmurf 5/26/2008 11:29:44 AM

who puts these shitty ass tours together?

xbetterthanyoux 5/26/2008 11:46:13 AM

8/1 Louisville: i'm surprised that fat fcker in Emmure divulged this kind of information. Frankie's fat ass will know what this refers to. kill yourself fat boy..

the_mouth_ofthe_machine 5/26/2008 11:52:10 AM

veil of maya is just as gay as these gay bands

NoTalentAssclown 5/26/2008 12:27:15 PM

absolute shit

little_alex_fts 5/26/2008 12:31:25 PM

Emmure should've been the opening band.

Paul_Ron 5/26/2008 12:34:44 PM

EMMURE OWNS MY LIFE!!!! WILL BE THERE!!!

meanmuggin 5/26/2008 12:46:18 PM

tony danza are good dudes.

turd_furgeson 5/26/2008 12:58:51 PM

7/17 will be there for august burns red.

Emmure 5/26/2008 1:03:10 PM

lol

meandi 5/26/2008 1:34:42 PM

can someone update me why bands always go to the midwest and never stop by the west coast

misinformationage 5/26/2008 2:08:24 PM

the vault in buffalo, mn is so nice and cute and holds you know, about 45 people.... alol has really let it slip away

remingtoncountry 5/26/2008 2:25:17 PM

tony danza is great, veil if I'm in the mood...alol like 4 years ago and fck emmure.

pongo_pigmayis 5/26/2008 3:23:20 PM

alol is SOOOOOOOO much better than this. by fcking miles.

toohigh 5/26/2008 3:42:15 PM

a life once lost rules pretty hard, i don't know why they're on this tour (that they undoubtedly should be headlining). every other band on it sucks so much ass it makes me cry.

poopinmyeyes 5/26/2008 3:55:26 PM

so stoked there no were close to me.

xdonkeypunchx 5/26/2008 4:05:20 PM

i'll go for ALOL and VOM. Emmure can suck a fat orangatan pee pee.

xdonkeypunchx 5/26/2008 4:07:22 PM

papasmurf 5/26/2008 11:29:44 AM who puts these shitty ass tours together?<<<<ash and amanda

Quesadilla 5/26/2008 4:44:58 PM

why does emmure ruin EVERYTHING? stupid gays

swampthang 5/26/2008 4:58:54 PM

I will be there for vom and tony d, don't like alol and never seen emmure live but since everyone says they suck live i might just have to leave early

killyourself 5/26/2008 5:10:18 PM

A life once lost is gonna be playing "A GREAT ARTIST" in it's entirety.so for all those saying they liked alol 4 years ago here your chance to re-live that love....plus if you missed meshuggah(your dumd) this should hold you over t'll they come back

Fur_Beach 5/26/2008 5:49:25 PM

terrible. take a lap

ikillinmydreams 5/26/2008 6:46:18 PM

good tour

proximoafaxmachine 5/26/2008 7:06:43 PM

emmure=shitty squared Tony danza would be cool to see as well as ALOL. Veil Of Maya's new cd doesn't to any justice for me. I like the old old stuff.

bobby2000 5/26/2008 7:11:09 PM

Emmure seriously is THEEEEE Shittiest band I have ever heard.

matthewp 5/26/2008 7:27:51 PM

this is definately a solid lineup of cool dudes, that play sweet tunes.

toohigh 5/26/2008 7:38:07 PM

oh yeah, ALOL will be playing 'a great artist' in its entirety on this tour i believe...i might have to go just to see that. and shit on the other bands

holycitybradley 5/26/2008 7:52:28 PM

would have been excited about this if it was 5 years ago

tacobelldog 5/26/2008 9:47:17 PM

its hard to put into words just how horrible emmure is...

keefish 5/26/2008 11:12:05 PM

Veil Of Maya is the shit, but they still don't save this awful tour

Munderbite 5/26/2008 11:39:45 PM

Fur_Beach: terrible. take a lap. Pure gold.

cydrx 5/27/2008 2:31:30 AM

wow emmure is f*kn shite man acaia strain rip off

rabedown 5/27/2008 9:14:02 AM

thats awesome that a life once lost is not going to play that awful trash they play nowadays.

KittensJ666 5/27/2008 9:30:23 AM

TOURFLIP!!!

threexs 5/27/2008 11:30:02 AM

i hope everyone that attends this tour dies

xbetterthanyoux 5/27/2008 12:01:05 PM

Dear gays in Emmure, why post in a thread that involves you? Choke on The Acacia Strains nuts a little more, you rip off artists.

jackpackage 5/27/2008 4:12:53 PM

VEIL OF MAYO

ballsmahoney 5/27/2008 11:27:29 PM

So pumped to see alol play most of a great artist. This will work in there favor playing before emmure...More people there to see them. God damn emmure sucks though..Huge gay hypebeast singer. hate him.

catchthirtythree 4/23/2010 11:42:39 AM

Life Once Lost should headline. they fckin' rule. Emmure sucks dck. Emmure sucks dck.Emmure sucks dck. Emmure sucks dck. Emmure sucks dck. Emmure sucks dck.




Related News

THE VANFLIP PODCAST
THE VANFLIP PODCAST
#146 - Steve Buhl of 200 Stab Wounds

THE VANFLIP PODCAST
THE VANFLIP PODCAST
#145 - Matt & Jason of Wraith