Home > Forum > Topic

ETID (Every Time I Die)

carveyournamein 166 days ago
They broke up???

Good, I really needed fishy pale backwards hat lurkcities take on things.

carveyournamein 166 days ago
Lol

evil_hero 166 days ago
god that dude IS fishy. like is there a seabass in his family tree

carveyournamein 166 days ago
I like him.

Barbara 166 days ago
his body produces omega-3 instead of testosterone

pastaman 166 days ago
Finn "I'm not the biggest fan of their music, but you gotta respect what they're doing" McKenty

if just bent the brim of his cap, i wouldn't even say shit

ShaolinLambKiller 165 days ago
dude needs to be have his face grated with nails.

dayman 165 days ago
imagine dressing like a 9 year old boy in your 40s

lolol

he looks like someone who'd get smoked by kyle rittenhouse at a BLM protest

evil_hero 165 days ago
Barbara 2 hours ago his body produces omega-3 instead of testosterone lmfao

carveyournamein 165 days ago
ShaolinLambKiller 16 minutes ago dude needs to be have his face grated with nails. Lol

ok i just watched this with sound. can mother f*ckers who put out content thats supposed to be intelligence and information on a subject SPEAK FOR TWO f*ckING MINUTES IN A ROW WITHOUT SAYING UH LIKE YEAH YOU KNOW LIKE UH 92 times in that time frame? jesus f*ck you christ.