I stopped going to the discord.
_d0thack_ 224 days ago
I posted your home address on here a multitude of times while you were gone. Don't make me release your brother's full name.
skinsuit 224 days ago
_d0thack_ 12 seconds ago
I posted your home address on here a multitude of times while you were gone. Don't make me release your brother's full name.
Nah, you didn't.
_d0thack_ 224 days ago
Lol.
I'm gonna put your home address and full nameon my profile with a link to your profile. Ban that gay.
_d0thack_ 224 days ago
And Lurk won't do shit because unlike you, I'm not a mentally retarded brother f*cking pedophile piece of shit.
Lol at Lurk calling you out weeks ago.
Hahahhaha
skinsuit 224 days ago
So how's mohel school going? You sucked any foreskins off of baby boy penises yet?
skinsuit 224 days ago
Well you clearly broke the rules.
But that's because you're broken. How is fondling little boys going for you? Been arrested yet, Stephan?
_d0thack_ 224 days ago
Not gonna argue with you. Keep my name out of your f*cking mouth or I will personally release a lot more public info.
skinsuit 224 days ago
So you can dox me, but not the other way around?
Stephan Buck
IS a broken f*ck
Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan Stephan